mandag 13. august 2012

Besøk idag :)

Idag fikk jeg besøk av venninna mi og typen hennes som har moren til den kommende valpen våres :) Hun er  en sånn fantastisk, herlig staff! Så fort hu får løpetid igjen, skal de sette kull på hu og da kommer den etterlengta valpen <3 Det gleder jeg meg virkelig til. Blenda, som moren heter, er ei tispe med masse energi, gemytt, kjærlighet og et lite sovehjerte :) Hu snorker <3 Hihi. Syns det er så koslig med hunder som har litt smålyder. Liker ikke at hundene klynker eller bjeffer så mye, men grynting og snorking er bare sjarm for meg ;) Så Blenda blir man raskt forelska i. Så håper på en valp med noe av samme personlighet som henne.
Her er noen bilder fra idag og noen bilder som eierne har av hu :) Vakker brindle-farge  på henne :) Engelsk staffordshire med stamtavle :)

 

Blenda fant sofan etter en lang lek ute med meg og venninna mi :)




Alltid blid ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar