søndag 31. mars 2013

Fortsatt en riktig god påske!



Påsken er snart over, men ville bare også fått sagt en liten påskehilsen her inne :) Påsken for meg er en utrolig fin tid for å være med venner og samle seg med familien, nyte den flotte vår-sola og ta en liten pust i bakken fra jobb og plikter. Jeg er egentlig veldig takknemlig for disse helligdagene vi har i påsken. Vi rekker å tenke på litt andre enn bare oss selv, også på en person som gjorde mye mer for mennskeheten engang. Grunnen for at vi har helligdager i dette kristne land. Selvom kanskje ikke alle kristne er på gudtjenester, så vil jeg nok si at de fleste av oss prøver å være snille og kjære mot sine neste og nærmeste i påsken. Jeg bruker alltid å ha gode minner fra påsketider iallefall :)

Så ta vare på hverandre og nyt tiden sammen!

Fortsatt god påske! :)


Bilde er en vakker gul ranunkel plante jeg har tatt med meg hjem for påsken. Blomster kun en kort stund, men veldig dekorative når de først er i blomst! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar