onsdag 24. april 2013

Er med i lokalavisa!

Ja, dette er ikke hver dag! Nå må jeg si med engang at jeg ikke visste at dette skulle på forsiden på ekstra bilaget i SA! Blei så pent spurt om jeg ville svare på hvordan vårforbredelsen min var nå som våren var på vei. Var mitt i stenginga av butikken på lørdagen som var, så var ikke så godt forberedt. Skulle gjerne lagt til noen flere ord! Også trodde jeg det blei et lite søtt bilde av meg langt inn i avisa, men det blei det jo ikke :) Var veldig moro å være lokalkjendis for en dag da! Hihi!

For de som lurer, så er mine vår forbredelser nå å få ny parkering, lage nytt gjerde, få tak i en 'ny' ytterdør, ordna istand malingsfarger, ting som trengs til fasadeutbyttingen og for å lage balkong.

Noe jeg også skal gjøre er å vente på mine søte små frø og spirer skal bli store planter før sommeren er her! :)

Gleder meg masse til syrintrærene mine kommer også. Er det forresten noen som er intressert i et ganske så stort kristtorn tre? Da må dere bare høre ifra dere eller om dere veit om noen som har! Den må graves opp da, samboer og jeg har ikke så god rygg! Kristtornen er veldig flott! Er nok mellom 10-15 år gammel :) Skal legge ut en annonnse her og på finn.no evt.
Kan ikke ha kristtornen selv grunnet parkeringa vi skal ha :(

Skal plante ut litt annet etterhvert som en erstatter! Har spurt etter en magnolia sort som heter 'genie'. Håper den dukker opp snart..

Noe jeg også gleder meg til er koslige vårdager med grilling! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar