fredag 10. januar 2014

Hagen min anno januar 2014!

En liten stund siden jeg blogget igjen jaaa... Godt nytt år da folkens! :) Jeg har endelig fått mitt nye macro-linse til bursdagen min, så da ble det en tur ut i hagen å prøve ut mitt sigma 70mm til Canon :) Veldig fornøyd!!! Har brukt manuell fokus..

 Eva Solo-fuglemater'ne mine. Er så glad i dem <3

 Her titter perleblomstene/muscarri'n min opp! Skal putte litt løv over, så den ikke får sjokk når kulda setter inn igjen :) Bilde under er av jordbær-plantene mine, som fortsatt er grønne og fine! :)

 Helleborus. Ingen blomst ennå da...



 Heucera <3 Like nydelig farge ennå! Snøbæra mine er også like pene!!!





2 kommentarer:

  1. fine bilder! Eg har også Eva Solo fuglematar, men eg har den som er litt større, med eit hol tvers gjennom - så den ser ut som ein smultring :p Så det er snøbær det heiter, eg har alltid synst det ser ut som popkorn på avstand, så eg har stort sett referert til det som "popkornbusk" :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kristina! :) Ja, den er kjempefin! Ønsker meg en sånn også etterhvert.. Ja, de minner veldig om det! Kalte de 'hvite popper' når jeg var barn jeg da x) De heter Symphoricarpos rivularis på latinsk, så vet du det også :)

    SvarSlett