mandag 15. oktober 2012

2 uker igjen..

Nå er det hele 2 uker igjen til jeg skal hente Heros :D hehe.. Nærmer seg med litt etter litt. Uansett så gleder jeg meg masse. Fikk besøk av venninna mi som har Ruby i helga. De sov over fra lørdag til søndag. Ruby var bare en så utrolig herlig valp! Jeg gleder meg jo ikke bare ennå mer til å få hit Heros nå da xD hehe. Ruby lå i sofan sammen med meg og Christer når vi så på film og greier :) Var så koslig! Kosa meg masse med hund i huset. Blenda, som også var med, stjal teppe mitt og la seg til rette der resten av kvelden, siden hun har fått gips på ene beinet sitt. En billist som kjørte på hu når venninna mi var på vei ut for å lufte hu. Han kjørte oppå fortauet og over Blenda! Ikke hadde han på lys heller. Så utrolig idioti. Noen folk skulle ikke fått ha lov til å ha bil! Fant jo også ut at bilen han mannen kjørte ikke var eu-godkjent heller.. Uansett så hadde Blenda flaks i uflaks. Hun slapp å operere og blir like bra igjen når beinet har fått grodd ferdig. Så det er jo en lettelse, men håper billisten får svi for det han gjorde. Uakseptabelt det han gjorde. Håper han får en god bot, mister skilter og ikke får lov å ha førekort lengre!
Her er bilde på at Blenda liker teppet mitt i sofan xD hihi. Ha en god mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar