onsdag 24. oktober 2012

the Staffordshire Bull Terrier

Igår fikk jeg min bestilte bok fra bokklubben. Denne boken er skrevet av Alec Waters. Selv om den er på engelsk, så syns jeg denne boka var veldig fin for de som har eller skal få staff! Artig lesestoff, spennende bilder og historie, krav for rasen, show-tips, valpetips, grunnleggende om staff og masse info om å ha en staff, mosjon,  sosialisering, trening, fôring og generelle ting man trenger å vite for å ha en hund :) Veldig fornøyd med kjøpet. Engelsken i boka er ikke så vanskelig å lese heller, så man skjønner det meste. Ikke så gæren i pris heller ^^.

Superfornøyd med boka! :D

1 kommentar:

  1. Si ifra hvis det er noe du lurer på. Jeg leser bare engelsk, så er mulig jeg kan hjelpe. Men, nå har du jo google også, og du er jo så flink så det går nok bra! :D Er godt at du gleder deg så, gleders vårs vi og til å treffe den lille :)

    SvarSlett