tirsdag 30. oktober 2012

Turen til Praha


Det blei en lang tur igår, men det var virkelig verdt det :D 

Flyet var seint, så det blei mye venting i Gardemoen.  Så blei jeg hentet av Helena ved flyplassen i Praha. Da bar turen til vetrinær for pass og dyrebutikk for mat, bånd og halsbånd :)

Jeg glemte selvfølgelig kamera mitt hjemme, så det blei noen mobil-bilder isteden. 

Vi kjørte litt utenfor sentrum og kom inn i en landsby. Utrolig vakre bygninger i Tjekkia altså! Trodde ikke jeg skulle være så heldig å oppleve så mye på veien ^^.


Møte med Heros var helt perfekt <3 Heros kom rett bort til meg og ville egentlig bare kose . Skikkelig kosegutt!! 

Han kan ha mulighet å være i konkurranse når han er fullvoksen :) Så det blir jo moro å få til 1 utstilling eller 2 ;)

Heros er veldig imøtekommende med andre mennesker, stille og rolig, litt leken er han jo :) Er stille inni buret sitt når vi sover også :) Litt redd/skummelt var det jo å dra til flyplass og ta fly, men gikk helt bra å ta bil, var bare ikke helt gøy å gå inn i bilen.




Ikke er han vant med bånd, men han er veldig flink å følge etter deg uten bånd :D Kommer når man roper på han og dulter etter deg når man går noe sted ^^. Helt super er han!










Helena og jeg gikk tur med nesten alle hundene hennes :) var kjempemoro å være med å se så godt hundene hadde det :)

Fikk til og med smakt gresskar-suppe! Veldig godt syns jeg :) Så dette er noe  jeg vil prøve å lage selv engang :)











Heros syns det var kanskje skummelt tror jeg å gå inn i en bil og komme ti helt nye steder som en flyplass, men han var veldig flink! Likte bare ikke å gå i bånd, så endte med at jeg bærte han stedene vi måtte gå siden vi måtte rekke alt. Vi fikk heldigvis litt lengre tid sammen før vi måtte putte han i reiseburet. Det hadde han ikke så lyst til, men så stille og snill hund var jeg overraska over. så stolt av han <3









 Heros fikk låne jakka mi mens vi venta på å dra fra Praha :) Det syns han var greit ;) Flyet var forsinka til Gardemoen også, men heldigvis ikke så mye som sist. Jeg sov litt på flyet, siden jeg skulle kjøre helt fra Jessheim til Sarpsborg  når jeg var framme. Syns jeg ventet i evigheter når jeg sto å vente på at Heros blei hentet ut av flyet for å komme inn på flyplassen der man hentet han, men han kom! :) Tollen gikk vi igjenom helt knirkefritt! :) Det gikk veldig bra :) Bil-turen hjem blei kjørt slik at jeg hadde en hånd å styre og gire med og en hånd som pute for Heros :) Han sovnet godt i bilen :) Vi var hjemme litt før halv fire, men han måtte jo få lov å snuse litt rundt i sitt nye hjem! :) 



Det virket ut som han likte hus og eiere, så da la han seg i buret sitt og vi gikk alle for å sove! :)



DETTE VAR EN AV DE BESTE DAGENE MINE! :D <3 veldig lykkelig for å ha fått Heros inn i livet mitt :D <3 Tusen takk til alle dere som har bidratt med at dette skjedde <3



Stor klem fra Heros og meg :)

2 kommentarer:

  1. Dere er jo verdens nydeligste! Så vakker hund! <3
    Gratulerer med den nye "babyen":) <3

    SvarSlett