onsdag 11. juli 2012

Intro

Hei! Da har jeg kommet meg på blogg igjen! Denne gangen skal det ikke dovne bort helt her tenkte jeg :)

Denne gangen tenkte jeg at bloggen skal handle om hagen min som har liggi under dvale de seneste årene. Huset som jeg og min samboer, Christer, kjøpte des.11 blei bygd sent 1800-tallet. Så det er noen gjemte skatter i hagen og noen ikke i mitt øye :) Jeg skal bygge opp hagen til et lite hageidyll og dette gleder jeg meg veldig til og vil veldig gjerne dele med dere! Jeg jobber som blomsterdekoratør til det vanlige og har alltid elsket å drive med hage, dermed så vil jeg håpe på at resultatet blir bra tilslutt! :) Blir en spennendes reise! :) Kommer til å skrive litt hvordan jeg vil gjøre ting, hvordan ting har gått og hvordan og litt fakta om div ting i bloggen.

Heros er min kommende hund! Dermed blir det en del hendelser, bilder, fakta om rasen og kanskje litt spm til andre hundeeiere som leser bloggen min :)


Håper dere vil kose dere med min blogg!

Takk.

2 kommentarer:

  1. Hei Ina, Så flink du er!! Hils familien! Klemmer fra Janniche

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) det skal jeg gjøre! Lenge siden man har sett deg nå ^^

      Slett