onsdag 26. september 2012

Endelig har vi funni Heros!


Dette blir valpen min og samboer sin! :D
Blei introdusert til Heros via den gode venninna mi som jeg skulle få valp av :P Så hun og typen ville heller jeg skulle ta denne valpen, siden mor og far en champions og mormor er w.champion i 2008. Så det er ikke feil, siden jeg tenkte å stille ut litt :) Så da blir det ikke valp fra Blenda :/ men siden venninna mi skal ha søstera til Heros så blir jo det bra også :) Siden de var veldig gode venner fikk vi vite :) Så da blir det masse lek med de ;D Denna karen kommer fra Tsjekkia, så da blir en liten tur til Praha på meg ;) Gleder meg superfælt å hente han! :) Skal hente han 29 oktober<3 
Veldig spent på å få valp igjen. Var 3 år siden sist jeg bodde med en valp, men man lærer mye. Så dette blir gøy! 

Grunnet valg av navn er pga min oldefar som var sirkus artist på sin tid. Han var veldig liten, men utrolig sterk! :) Han bærte folk og utførte akrobatik med tennene! Så litt spennende familie-historikk har jeg også :P Så navnet passer ypperlig til en staff :) Beskriver veldig godt min oldefar. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar