torsdag 13. september 2012

Vært på ferie jeg se!

Hei kjære dere! Jeg beklager så mye at det har vært stille på meg nå, men vært i feriemodus se! :) Vært i Usa med min fantastiske samboer i 2,5 uke og kosa oss med masse nytt, god varme og sommer :) Så da vi kom hjem, var man slitne etter turen også, så har ikke orket så mye annet enn å jobbe, spise og sove :P Nå begynner jeg komme i ordnings igjen, så det er deilig :) Rart å komme hjem igjen egentlig, siden jeg lukter høsten er på vei inn i landet her! Regner med at dere vil se bilder fra planteriket i Las Vegas og Los Angeles? ;) Skal begynne å legge ut imorgen :) Er veldig koslig å se at det er flere som har vært innom å tittet på siden mens jeg har vært offline :) Takk for det! :) Varmer hjerte mitt :)

Ha en fortsatt flott dag!
Stor klem

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å lære mer om de flotte plantene jeg så bilde av! Var endel der som jeg lurte veldig på; spesielt den som så ut som ett rosa/rødt piggsvin ;)

    Du har en flott blogg, Ina! Stå på!

    Klem fra Svigerinna.

    SvarSlett